doorbeen-e-akkasi
doorbeen-e-akkasi

doorbeen-e-akkasi

در بد زمانه‌ای دوستت دارم

در بد زمانه ای دوستت دارم...

زمانه‌یِ تا ٣ صبح آنلاین بودن و دلت هزار راه رفتن که با کدام گور به گور شده ای حرف میزند، زمانه‌یِ عاشق شدن نیست.

زمانه‌یِ استوری پشت استوری گذاشتن و حرف دلت را زدن و اینکه طرف آن‌ورِ گوشی در شیش‌وبش این بماند که با من است یا نه، زمانه یِ عاشق شدن نیست.


زمانه‌یِ پیام دادن و صدبار ادیت کردن و آخر سر پاک کردنش، زمانه یِ عاشق شدن نیست.

زمانه‌یِ حرف دلت را با آهنگ زدن و آخرش هم طرف با خودش بگوید، برای همه میفرستد، فقط من که نیستم، زمانه‌یِ عاشق شدن نیست.


کاش در زمان چادر گلدار دوستت داشتم، مثلاً تو از سر کوچه بیایی و من هزار تا پلاسکو در دلم آتش بگیرد و بریزد و به روی خودم هم نیاورم که «چه قدر دوستت دارم» زیر آوار مانده.

زمانه‌یِ کاسه‌ی آش نذری دم در خانه بردن و منتظر کاسه‌ی خالی ماندن، زمانه‌یِ عاشق شدن است، نه حالا که حرف دلت را به هزار طریق بزنی و تهش هم «

نظرات 1 + ارسال نظر
:) یکشنبه 22 اسفند 1395 ساعت 23:48 http://my-netbook.blogsky.com

سلام
خوش بحالت اهل مشهدی التماس دعا
امیدوارم هیچ راه نجاتی نداشته باشی وقتی غرق در خوشبختی هستی

سلام
ممنونم
همچنین برای شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد