doorbeen-e-akkasi
doorbeen-e-akkasi

doorbeen-e-akkasi

کسی که مرا بلد باشد

این واژه ی سه حرفی زندگی خیلی ها

را زیرو رو کرده است ، ترس ...

ترس از آنکه

مادرم تصورش نسبت به آن بچه ی چشم وگوش بسته اش خراب نشود ...

ترس از آن

همسایه ی دیوار به دیواری،

که از کوچه که عبور میکنم 

نیشخند نزند و بگوید :

"دختر فلانی که عاشق شده است !"

 

من ازنگاه های مردمی

که 

نتوانند این همه عشق را ببینند 

ترسیدم ...

من حتی 

ازاینکه تو بفهمی "دوستت دارم" 

و بعد نمانی و بروی ،

ترسیدم ...

من از له شدن غرور یک دختر ترسیدم !

نظرات 1 + ارسال نظر
eli_rzn پنج‌شنبه 26 اسفند 1395 ساعت 15:43 http://tanha72.tk

روزتون پر از رنگهاى قشنگ پر از خبرهاى خوب سرشار از انرژى مثبت یه عالمه لبخند خیلی افتخار میدید پیش من هم بیاین
65185

ممنون از احساس زیباتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد